Total Pageviews

Teknik Bersetubuh Cina

Teknik yang akan dijelaskan di bawah ialah teknik bersetubuh Cina kuno yang berlaku di kalangan keluarga diraja Cina dahulu kala. Walaupun pada saya ia adalah cara yang kurang selesa dan tidak sesuai diamalkan oleh masyarakat Islam, tetapi saya masukkan juga di ruangan ini sekadar pengetahuan anda dan mungkin sesekali anda boleh mencubanya. Hubungan seks bukan sahaja untuk mendapatkan zuriat semata-mata malah ia merupakan 'game' atau permainan seks. Apabila sesuatu kaedah dicuba, tentulah lain pula rasanya, walaupun pada asasnya zakar dipacakkan ke dalam liang faraj yang lembut dan lunak.

Sebagaimana di sebelah, ia dinamakan dukungan makan kerana sambil berdokong sambil makan.
Dalam kaedah ini, isteri didukung secara berdepan dengan suami. Isteri memaut tengkuk suami dengan lengannya. Kedua kaki isteri itu memaut pinggul suami. Dalam keadaan begitu, suami akan bersetubuh dengan isteri dalam keadaan berdiri, berjalan-jalan dan sambil memakan buah-buahan. Jima' cara ini boleh berlangsung berjam-jam lamanya. Ini terjadi kerana rasa ghairah dikurangkan dengan cara menumpukan perhatian kepada kerja lain dan dayungan tidak dilakukan dengan kerap.
Walau bagaimanapun cara ini merbahaya kepada kesihatan badan kerana jima' disertai makan sedangkan sepatutnya makan perlu dikhaskan masanya.


Posisi di sebelah pula dilakukan dengan cara suami duduk di atas kerusi malas, dan isteri pula duduk di atas suami secara menghadap. Dalam keadaan itu jima' dilakukan. Gerakan dayungan dibantu dengan cara menggerakkan kerusi malas tersebut. Ini menjimatkan tenaga sisuami. Posisi ini sesuai dilakukan oleh pasangan yang tua, bila pinggang selalu sakit-sakit dan sudah tidak kuat untuk berdayung. 

ANDA JUGA MUNGKIN MEMINATI-